Facebook Pixel
Niet goed geld terug, 14 dagen retourrecht

Bestellen & Verzenden

Verzending

Er wordt elke werkdag gestreefd om producten die voor 16.00 besteld en betaald zijn,  dezelfde dag nog te versturen. U kunt de bestelling dan in principe de volgende dag in huis verwachten. In het geval van backorder of leveringsproblemen zult u hier per e-mail van op de hoogte gesteld worden. De verzending wordt gedaan door PostNL. Op orders boven de 75 Euro is de verzending gratis. Er worden lage verzendkosten gerekend van 3,95 Euro op orders van minder dan 75 Euro. Nadat het pakket verzonden is, krijgt u een tracking code opgestuurd, waarmee u het pakket kan traceren in het leverproces.


Betaling

Via onze webshop is het mogelijk om een betaling uit te voeren vanaf alle grote banken in Nederland, door middel van iDeal. De betaling wordt afgehandeld door onze provider Multisafepay en het kan daarom voorkomen dat u op uw afschrift Multisafepay ziet staan in plaats van HomeWizard. Het is ook mogelijk om te betalen door middel van een bankoverschrijving, dit kunt u selecteren tijdens de checkout.


14 dagen niet goed geld terug garantie

Bij HomeWizard vinden we het erg belangrijk dat iedereen tevreden is over zijn of haar aankoop. Het is daarom altijd mogelijk om artikelen te retourneren als je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product in de oorspronkelijke verpakking zit voor zover dat mogelijk is en dat het product compleet wordt terug gestuurd. Helaas kunnen beschadigde of niet complete producten niet in aanmerking komen voor restitutie of ruiling. Na melding heb je nog 14 dagen om de artikelen daadwerkelijk terug te sturen naar ons.  De verzendkosten voor het terugsturen van een product liggen in dit geval bij de koper.

In geval van retourneren zullen wij het orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten als het artikel in goede orde retour ontvangen is.

Om je artikel te retourneren download je het onderstaande formulier en voeg je deze ingevuld in bij de retourzending.

Retourformulier


Product defect of beschadigd bij ontvangst

Indien het bestelde product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om een passende oplossing te bieden.


Contactformulier

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.