Klantenservice

    Verzending

    Er wordt elke werkdag gestreefd om producten die voor 17.00 besteld en betaald zijn,  dezelfde dag nog te versturen. U kunt de bestelling dan in principe de volgende dag in huis verwachten. In het geval van backorder of leveringsproblemen zult u hier per e-mail van op de hoogte gesteld worden. De verzending wordt gedaan door PostNL (TNT Post). Op orders boven de 50 Euro is de verzending gratis. Er worden lage verzendkosten gerekend van 3,95 Euro op orders van minder dan 50 Euro. Nadat het pakket verzonden is, krijgt u een tracking code opgestuurd, waarmee u het pakket kan traceren in het leverproces.

    Betaling

    Via onze webshop is het mogelijk om een betaling uit te voeren vanaf alle grote banken in Nederland, door middel van iDeal. De betaling wordt afgehandeld door onze provider Multisafepay en het kan daarom voorkomen dat u op uw afschrift Multisafepay ziet staan in plaats van HomeWizard. Het is ook mogelijk om te betalen door middel van een bankoverschrijving, dit kunt u selecteren tijdens de checkout. Wanneer u niet de mogelijkheid heeft om op de aangeboden manieren te betalen kunt u contact met ons op nemen via support@homewizard.nl

    14 dagen niet goed geld terug garantie

    Bij HomeWizard vinden we het erg belangrijk dat iedereen tevreden is over zijn of haar aankoop. Het is daarom altijd mogelijk om artikelen te  ruilen of te retourneren als je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product in de oorspronkelijke verpakking zit voorzover dat mogelijk is en dat het product compleet wordt terug gestuurd. Helaas kunnen beschadigde of niet complete producten niet in aanmerking komen voor restitutie of ruiling.

    Om een product retour te sturen dient u altijd eerst contact met ons op te nemen met onze klantenservice via support@homewizard.nl u ontvangt dan informatie over de verdere procedure. De verzendkosten voor het terugsturen van een product liggen in dit geval bij de koper. 

    Product defect of beschadigd bij ontvangst

    Indien het bestelde product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, dient u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen contact met ons op te nemen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om een passende oplossing te bieden.

    Veilig winkelen

    HomeWizard doet er alles aan om transacties veilig te laten verlopen, daarnaast hechten we veel waarde aan een goede service en after-sales support. Om die reden dragen we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur, een van de weinig keurmerken waarin de waardering van de klant centraal staat. Het delen van ervaringen is een stuk veelzeggender dan een willekeurig plaatje van een keurmerk en we moedigen onze klanten dan ook aan om een review achter te laten na een bestelling.